Herpositionering en nieuwe website Weekendjeweg.nl

Sion strategie naar green

KLANT

Met de ambitie om jou op de meest inspirerende én makkelijke manier te laten genieten van je kostbare vrije tijd, zet je als bedrijf de lat hoog. Nederlands eerste online aanbieder van korte tussendoor vakanties vond het daarom tijd voor een nieuwe uitstraling en website.

UITDAGING

Naast overnachtingen biedt Weekendjeweg.nl steeds meer dagjes uit, treintrips en arrangementen aan. Daarnaast willen zij meer inspiratie en beleving aan het merk toevoegen. Waar de bezoeker eerst sec een trip kocht, boekt hij nu een beleving waar hij tijdens de gehele customer journey geïnspireerd wordt. Het boeken is al een feestje!

RESULTAAT

De nieuwe corporate identity en de herpositionering zijn doorgevoerd in de nieuwe website. Om het gebruiksgemak en de user experience te optimaliseren hebben we samengewerkt met Online Department. Samen met de klant hebben we de customer journey in kaart gebracht en deze optimaal vertaald in de site en de overige communicatie. De positionerinsgcampagne staat klaar om binnenkort on- en offline uitgerold te worden, zodat heel Nederland kennismaakt met het nieuwe Weekendjeweg!

Geleverde diensten

icon-brains
icon-looks
icon-show

Ja, ik wil graag kennismaken met Mirakuleus!

Laat je gegevens achter en wij bellen je voor een afspraak.

Bekijk ook andere cases

Laat je inspireren!

Zoete Herinneringen krijgt schapruimte bij Jumbo.

Cross-mediale campagne zorgt voor ‘volkoren tussen de oren’.