Partner voor retail door nieuwe visie

Sion strategie naar green

KLANT

Europa’s grootste zoete puntpaprikateler SweetPoint streeft met haar eigen BtoB-merk, kennis en innovatieve concepten naar meer schapruimte bij de Europese retailer. SweetPoint heeft de ambitie leidend te zijn in de zoete puntpaprika’s en zelfs in paprika-specialiteiten.

BEHOEFTE

Na een strategische traject is er een visie bepaald om niet op productniveau maar op leveranciersniveau leidend te zijn. We hebben voor SweetPoint een onderscheidende BtoB-merkpositionering en uitstraling ontwikkeld die past bij de ambitie uit te groeien tot dé wereldleider in zoete puntpaprika’s. De vernieuwde identiteit dient de waarden leiderschap, creatieve inspiratie, plezier en samen groeien te onderstrepen!

RENDEMENT

Naast een retailgerichte uitstraling is ook de ambitieuze slogan ‘Driving peppers to performance!’ ontwikkeld. Gevoed door visie, uitgedragen door het merk, is SweetPoint als vernieuwde speler de europese markt op gegaan. Door de nieuwe brand story zijn veel deuren voor SweetPoint geopend. Er hebben inmiddels al meerdere gesprekken bij diverse Europese retailers plaatsgevonden. En de eerste reacties zijn veelbelovend en de eerste samenwerkingen zijn ingevuld.

Geleverde diensten

icon-brains
icon-looks
icon-show

Ja, ik wil graag kennismaken met Mirakuleus!

Laat je gegevens achter en wij bellen je voor een afspraak.

Bekijk ook andere cases

Laat je inspireren!

Tuinbouwcampagne wereldwijd succesvol uitgerold.

Sion behoort tot de internationale top 3 van jonge-plantenleveranciers van orchideeën.