The Best Solution for Priva

Sion strategie naar green

KLANT

Priva is een internationaal bedrijf met vestigingen over de hele wereld. Het bedrijf is marktleider op het gebied van duurzame klimaatbeheersing voor gebouwen en tuinbouw. Elke vijftien minuten wordt er ergens in de wereld een Priva computer geïnstalleerd. Ze maken hierbij zo efficiënt mogelijk gebruik van schaarse natuurlijke hulpbronnen als water en energie.

BEHOEFTE

Ontwikkel een internationale tuinbouwcampagne die relevant en aansprekend is voor onze uiteenlopende klantengroepen. De campagne moet zowel in te zetten zijn voor de high tech klant in West-Europa als de traditionele tunnelkas-teler in Zuid-Amerika. Er was een campagne waarvan zowel de boodschap (‘Your next step?’) als uitstraling vernieuwing nodig had, om er de komende jaren weer rendement van hebben!

RENDEMENT

Met het campagnethema ‘The Best Solution for any Ambition’ bevestigt Priva internationaal haar innovatieve karakter dat wereldwijd rendement biedt. Welke ambitie je als ondernemer ook hebt, Priva biedt altijd een passende duurzame oplossing. Door de combinatie van mens en techniek met de diverse Priva producten is de herkenbaarheid bij telers groot. De campagne kan op iedere lokale omstandigheid aangepast worden en is inmiddels met succes wereldwijd uitgerold.

Geleverde diensten

icon-brains
icon-looks
icon-show

Ja, ik wil graag kennismaken met Mirakuleus!

Laat je gegevens achter en wij bellen je voor een afspraak.

Bekijk ook andere cases

Laat je inspireren!

Dé top in waxrozen inspireert handel en bloemist met nieuw assortiment en uitstraling.