Primera Flowers scoort met nieuwe merkuitstraling

Sion strategie naar green

KLANT

Commissionair BG de Mooij - Uitblinkers in Bloemen – behoort tot de meest vooruitstrevende groothandels in bloemen. Met het assortiment en eigen merken ‘Direct van de teler’, Linea Natura en Primera weten zij zich onderscheidend te positioneren in de sierteelt.

BEHOEFTE

Inspireren en de waxroos breder inzetbaar maken, dat was het doel van de restyling. Traditioneel worden de waxrozen op graven gelegd, in met name katholieke landen. Zonde, want een waxroos is zo veel meer… en dat wilden we graag laten zien!

Met de klant en onze trendwatcher hebben wij het assortiment samengesteld gebaseerd op doelgroepen en markten. Oude traditionele kleuren zijn vervangen voor nieuwe trendkleuren, die aansluiten bij de wensen van de internationale consument. De merkuitstraling is volledig gerestyled. Er zijn nieuwe namen bedacht, er is een nieuwe hoes ontwikkeld. En de kartonnen kragen zijn vervangen door frisse nieuwe, ook de brochure en de assortimentsposter zijn vernieuwd. Uiteraard kwam alles samen in de fantastische stand op de FloraHolland Trade Fair. Een snoepwinkel voor handel en bloemist, met heerlijke macarons in de kleuren van het assortiment.

RENDEMENT

Primera Flowers valt in de smaak. Al vóór de introductie op de FloraHolland Trade Fair waren klanten razend enthousiast. Door een nieuwe productietechniek zijn de bloemen nóg beter van kwaliteit. Hierdooren door de nieuwe uitstraling is Primera Flowers nu de maatstaf geworden voor de handel. Dé top in waxrozen.

Geleverde diensten

icon-brains
icon-looks
icon-show

Ja, ik wil graag kennismaken met Mirakuleus!

Laat je gegevens achter en wij bellen je voor een afspraak.

Bekijk ook andere cases

Laat je inspireren!

'The Meatlovers' is het nieuwe vleesmerk van Jan Zandbergen

Sion behoort tot de internationale top 3 van jonge-plantenleveranciers van orchideeën.