Sion strategie naar green

KLANT

Sion behoort tot de internationale top 3 van jonge-plantenleveranciers van orchideeën (phalaenopsis). Door continue merkactivatie, vernieuwend ondernemen en het unieke assortiment is Sion sinds jaren één van de sterkste merken in de sierteeltsector. Inmiddels zijn er vele awards gewonnen waarbij hun vernieuwende marketing altijd geprezen wordt.

BEHOEFTE

Om het merk sterk te houden, ontwikkelen we jaarlijks nieuwe campagnes die wereldwijd uitgerold worden. Opdracht die we daarbij meekrijgen: ‘Zorg ervoor dat de uitstraling en merkactivaties van het Sion-merk altijd baanbrekend zijn en onze rol als innovatieve voorloper bevestigen.' En dat lukt ons al meer dan 10 jaar! We werken veelal samen met internationale creatieven en kunstenaars, die ook voor internationale modemerken en magazines werken.

RENDEMENT

Mede door de spraakmakende campagnes genereert Sion een merkbeleving die zorgt voor merkvoorkeur en -loyaliteit. Met deze voorkeurspositie weet Sion al jaren de top 3-positie te behouden. Sion is echt een LOVEBRAND; met hun uitstraling en events zorgen we ervoor dat er over Sion gesproken wordt. Waar je ook komt; het merk Sion is bekend. Het doel is om het merk de komende jaren wereldwijd steeds verder uit te bouwen om de klantengroep steeds verder te vergroten, wat tot nu toe goed lukt met zo’n opvallend merk.

Geleverde diensten

icon-brains
icon-looks
icon-show

Ja, ik wil graag kennismaken met Mirakuleus!

Laat je gegevens achter en wij bellen je voor een afspraak.

Bekijk ook andere cases

Laat je inspireren!

 

Drukbezocht brand experience Forty & Forward en succesvolle introductie duurzaam merk O'GREEN.

Dé top in waxrozen inspireert handel en bloemist met nieuw assortiment en uitstraling.