'Dit merk moet ons nieuwe paradepaardje worden!'

Sion strategie naar green

KLANT

Jan Zandbergen is een internationale leverancier van diverse soorten kwalitatief vlees. Sterk in leveren uit eigen voorraad, met een uniek logistiek apparaat. Met ruim 20.000 ton voorraad zijn ze een van de grootste spelers in de vleeswereld. Jan Zandbergen loopt voorop, in al haar facetten. Jumbo wilde daarbij aansluiten.

BEHOEFTE

'Hier moeten mensen voor omrijden'. Dat was de boodschap van Jumbo aan Jan Zandbergen. Een harde deadline, want bij de opening (10 weken) van de Food Markt moest alles in het schap liggen! Ontwikkel een totaal retailconcept van de naam tot  logo, huisstijl, receptenkaarten en packaging. Dat was de vraag die Jumbo & Jan Zandbergen bij ons hebben neergelegd. Totaal 30 SKU's onderverdeeld in 3 productgroepen. 

RENDEMENT

De horeca beleving in huis halen. Exclusievere stuken vlees met een verhaal, dat zorgt voor onderscheid en verkoop. Dat de eerste herdruk met spoed moest worden verzorgd zegt genoeg. Jumbo heeft een paradepaardje in handen wat door Jan Zandbergen met volle overtuiging en passie wordt geleverd. Het ruim 6 meter brede schap trekt de aandacht en verkoopt!

Geleverde diensten

icon-brains
icon-looks
icon-show

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Vers nieuws als eerste in je mailbox...

Bekijk ook andere cases

Laat je inspireren!

 

Online platform waarbij beleven en ontdekken centraal staat!

Dé top in waxrozen inspireert handel en bloemist met nieuw assortiment en uitstraling.