greb-huisstijlbeeld-4-vrouw-bamboo.3887x1520
1290 keer gelezen

GreenBalanZ: de eerste bio-orchidee

Scoren in een volle markt met extreem duurzaam product

In een overvolle Phaleanopsismarkt toch opvallen, relevant zijn en geloofwaardig. Dat is een behoorlijke uitdaging. Als meest duurzame teler wordt dat al iets makkelijker. Maar als je positie de afgelopen jaren onduidelijker is geworden? Hoe krijg je het vernieuwde verhaal tussen de oren van je klanten, de keten én de consument.

Brandworld Greb

 Tijdens een aantal sessies zijn we met GreenBalanZ in hun merk en waarden gedoken! Voldoende munitie verzamelen om de markt van duurzame én biologische orchideeën te claimen, dat was het doel. Om de boodschap vervolgens te vertalen naar een Mirakuleus-waardig design.Greb1

Hoe krijg je onderscheid tussen een duurzame orchidee en zijn biologische zusje (die ruim 2x duurder is, maar hetzelfde oogt)? Door helder het verschil te laten zien en te laten voelen. Door uniek kleur- en beeldgebruik zijn de orchideeën van GreenBalanZ opvallend in het totale schap. Consumenten en handel kunnen aan de 'claims' op het label en de website direct zien waarom hún plant het meest duurzaam of volledig biologisch is geteeld. Simpel als ABC.

Greb3

Het resultaat is met veel enthousiasme ontvangen. Zowel retailers als de exporteurs waren direct super gecharmeerd. De uitstraling en inhoud zijn helder, verfrissend en de het merk smoelt als geen ander. Mirakuleus is verantwoordelijk voor de strategie en het design. Oftewel, the Brains en the Show. GreenBalanZ verwacht binnen 4 jaar 25% van zijn afzet volledig biologisch te telen. Wij blijven ze volgen tot in ieder geval dié doelstelling is behaald!

Je hebt het hele artikel gelezen! :-) 
Deel dit onderwerp met je netwerk

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Vers nieuws als eerste in je mailbox...