KENNIS_HEADER
Kennis & inspiratie!

Fresh News

 

 

Top stories

thumb-betekenisvol

Betekenisvolle merken winnen het!

Geluk is het nieuwe geld

We leven in de betekeniseconomie. Geluk is het nieuwe geld. Betekenisvolle merken winnen het van de rest. Sterker nog, ze presteren gemiddeld 206% beter. Voor iedereen, zeker food & flowers, liggen er kansen.

Keep-it-real-300x268-1

Human to human, de marketing van morgen

Menselijke merken, dat is de toekomst

Vergeet de strakke scheidslijn tussen Business to Business (B2B) of Business to Consumer (B2C)-marketing. Merken als mensen, dat is de toekomst. De kracht van Human to Human-marketing.

Vergeet de strakke scheidslijn tussen business to business (B2B) of business to consumer (B2C) –marketing. Merken als mensen, dat is de toekomst. De kracht van Human to Human marketing. - See more at: http://www.mirakuleus.nl/blog/#sthash.wUtg4y8i.dpuf

Twitter feed

Hoe kom je aan tafel bij een retailer?

Chantal_Rijk

'Wij staan open voor samenwerking' Chantal de Rijke-Bex (Jan-Linders)

Wij zien de laatste tijd de ontwikkeling van ketenverkorting steeds harder gaan. Steeds meer verse producenten zoeken direct de retail op, al dan niet samen met hun service provider. Zoals iedereen weet, wordt het binnen de supermarkten steeds lastiger om ruimte te krijgen voor je eigen merkuitstraling.



3670 keer gelezen

The Noviflora Experience, Forty & Forward

Novi blog barbier Jan

Zo blijf je voorloper!

Noviflora weet hoe je voorloper bent en blijft. Tijdens hun 40-jarig jubileum kwamen klanten (met hun klanten) vanuit binnen- en buitenland en konden hun hart ophalen aan de nieuwste trends, concepten en merken. Zo werd ook het nieuwe duurzame plantenmerk O'GREEN gelanceerd, dat met gejuich ontvangen werd. Binnenkort van Amsterdam tot Stockholm verkrijgbaar. Bekijk de waanzinnig inspirerende film van de Forty & Forward Experience en zie hoe je je als voorloper profileert!

801 keer gelezen

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Vers nieuws als eerste in je mailbox...